Chciałabym abyś był zadowolony/a ze swojego zakupu, a produkty, które wybierasz, należycie spełniały swoją funkcję i służyły przez długi czas.
Dlatego na każdym etapie tworzenia mojego produktu uważnie dobieram materiały i dbam o ich staranne wykonanie.
Reklamacje
Może się jednak zdarzyć, że jakaś drobna wada umknie mojej uwadze i ten produkt trafi do Ciebie.
Masz wówczas pełne prawo do reklamacji i od Ciebie zależy w jaki sposób zrekompensuję Ci niepełnowartościowe zamówienie. Najlepiej skontaktuj się wtedy ze mną, postaram się zaradzić temu problemowi. Pisz na: sklep@lessplease.pl.
Tutaj możesz pobrać formularz reklamacji:
Zwroty
Jeśli z jakiejś przyczyny, po zakupie rozmyślisz się – masz pełne prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przygotowałam dla Ciebie przykładowy formularz zwrotu. Wypełnij go i wyślij do mnie mailem sklep@lessplease.pl, a następnie odeślij produkty, z których rezygnujesz. Pamiętaj, że zwrócić możesz jedynie nieużywane produkty.
Tutaj możesz pobrać formularz zwrotu: formularz
Więcej informacji dotyczących zwrotu i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.
W razie pytań, jestem do Twojej dyspozycji 😊