Realizacja zamówienia
Realizacja zamówienia obejmuje czas przygotowania paczki oraz czas wysyłki.
Przygotowaniem Twojej paczki zajmę się od razu po zaksięgowaniu Twojej wpłaty, z reguły trwa to 1 dzień, o ile wszystkie produkty są dostępne. Jeśli jest inaczej, na pewno dostaniesz ode mnie taką informację.
Pakowanie
Zgodnie z ideą less waste, do wysyłki nie używam ŻADNYCH plastikowych elementów.
Wasze zamówienia pakuję wykorzystując jedynie kartonowe pudełka, naturalny sznurek i niewielkie ilości papierowej taśmy.
Mam nadzieję, że taki sposób pakowania spodoba Ci się tak samo jak mnie 😊
Formy dostawy
Masz do wyboru następujące formy dostawy:
Firma | Forma dostawy | Czas (dni robocze) | Cena |
Paczka w Ruchu* | do punktu odbioru | 2-3 dni | 8,90 |
List polecony (dla 1 worka) | pod wskazany adres | do 3 dni | 6,90 |
Poczta Polska – paczka48 | pod wskazany adres | do 3 dni | 13,90 |
Paczkomaty InPost* | dostawa do Paczkomatu | do 48 h | 12,90 |
Kurier DPD | pod wskazany adres | do 48 h | 16,90 |
*Tutaj możesz sprawdzić najbliższe punktu odbioru:
Paczka w Ruchu – ponad 3400 punktów odbioru: https://www.paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk/
Paczkomaty: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
O wysyłce zamówienia zostaniesz poinformowany/a mailowo.
Problemy z paczką?
Dokładam wszelkich starań, aby Twoja paczka była zapakowana bezpiecznie i chciałabym aby dotarła do Ciebie w niezmienionym stanie. Gdybyś jednak zauważył/zauważyła, że Twoja paczka ucierpiała w transporcie, nie przyjmuj jej i spisz Protokół Szkody. Protokół jest podstawą złożenia reklamacji usług transportowych. Następnie skontaktuj się ze mną, pomogę rozwiązać tę sprawę.
Jestem do Twojej dyspozycji, pisz śmiało na sklep@lessplease.pl